Na een presentatie van 20 minuten over het bedrijf vroeg ik de directeur of hij me in twee of drie zinnen kon vertellen wat ze doen. Dit zal je klanten een snel en beter inzicht geven in wie je bent en wat je doet.


Iedereen in het bedrijf werd betrokken bij het nadenken over en herschrijven van de kernwaarden van het bedrijf rond deze vraag.


Luisteren, Kijken, Denken, Handelen. Mijn 'regelboek' als ik aan een project begin.

MIJN WERK STRATEGIE

'Het is allemaal al eerder gedaan.

Nu ga jij het doen, maar dan beter.'

ME EASING THE MIND OF AN INTERN

"Alles kun je faken totdat je het echt kunt doen. Je beheerst dat zo goed en ik zal het zo missen!

Gast, accepteer dat er echt een tijd komt dat je niet meer ondersteboven een trap af kunt glijden. Tot die tijd: ga ervoor!"

FROM A COLLEAGUE AT VPRO

"Je denkt: onmogelijk, maar daar is Roddy!"

COLLEAGUE FROM MVRDV